Известие

Collapse
No announcement yet.

какъв антифриз?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • какъв антифриз?

    Здравейте колеги,налага ми се да сменя антифриза има ли значение какъв цвят трябва да е?Колата сега е със червен, алфа 156 1.6.

  • #2
    Първоначално публикувано от hercoga Покажи съобщение
    Здравейте колеги,налага ми се да сменя антифриза има ли значение какъв цвят трябва да е?Колата сега е със червен, алфа 156 1.6.
    Има значение. Слагай червен.
    Примерно Paraflu
    Погледни и тук
    Last edited by Pepo; d.m.y г., 10:23.
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #3
      Мерси,а от къде мога да го купя аз съм от софия.Дали го има по бензиностанциите?

      Comment


      • #4
        аз си зех един червен на ACDelco уж много хубав с гаранция незнам си кво дълъг живот. не съм имал проблеми зимата.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от hercoga Покажи съобщение
          Мерси,а от къде мога да го купя аз съм от софия.Дали го има по бензиностанциите?
          Не съм го срещал по бензиностанциите. Ако държиш да е точно Paraflu, сещам се за Ауто Италия, Ванто Трейд, Александър Ауто, Т&Н кар...
          Принципно може да е и друга марка. Гледай да е червен и да не е евтин.
          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

          Comment


          • #6
            Клега,оригиналния е Парафлу и е син за 156!Във Вантотрейд!Попрегледай си книжката или отпред има един книжен етикет в червено!!

            Comment


            • #7
              Колега, сигурен ли си, че оригиналният е син и можеш ли да ни обясниш разликата между червен и син?
              156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
              Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

              Comment


              • #8
                Син за чугунени картери, червен - за алуминиеви. Ама това с цвета не е много сигурно май. Трябва и да се гледа типа на антифриза. Тук пише по въпроса.
                Last edited by svetlastf; d.m.y г., 16:15.
                Alfa Romeo 1.8 TS `98
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Аз потвърждавам, че е син. На моята кола дори го изписва на борд компютъра. Това разбира се не означава, че не може да налее червен, но е желателно преди това да източи всичкия антифриз от системата ако е бил син.
                  Разликата поне до колкото съм запознат не е малка. Синият се води G11, а червения G12 (по-новия вариант). Различават се главно по анти-корозионните съставки. Цветовете също са много условни...
                  Общо взето няма значение какъв ще се налее в системата, но е препоръчително да не се смесват.

                  Comment


                  • #10
                    Смятате ли, че ако преди 10 години са слагали син, трябва да го правите и сега
                    Jazzman, какво ти изписва на трип-компа, че антифризът трябва де е син ли?
                    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                      Смятате ли, че ако преди 10 години са слагали син, трябва да го правите и сега
                      Jazzman, какво ти изписва на трип-компа, че антифризът трябва де е син ли?
                      Изписва ми модела на антифриза - PARAFLU 11
                      И да, за твоя информация той е син!

                      Comment


                      • #12
                        Благодаря, че ме информираш, jazzman. Щом така казва компа, слагай син
                        По книгите пише, че G11 е неорганичен антифриз с вредни за двигателите с алуминиеви блокове, глави и части на охладителната система инхибитори. Не се препоръчва за автомобили с алуминиеви детайли, особено след 1997 година. Докато G12 и G12+ са по-новите органични антифризи и са лонг-лайф продукти. Приложими са за всички автомобили с течностно охлаждане. Предполагам, че компютърът ти живее с десетина години назад във времето, когато червеният антифриз не се е ползвал от FIAT или просто не е съществувал. Затова по-добре Paraflu Up, вместо Paraflu 11.
                        Ако е имало син, то не пречи да се източи и да се ползва по качественият червен. Факт е че има хора, които все още карат жълт руски антифриз. Просто не бива да се смесват.
                        И без лоши чувства, нали
                        156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                        Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                        Comment


                        • #13
                          Пепи, мойта е 156 2.0 ноемри 2001 г.Миналата година си ядокарах от Германия!Беше със син Парафлу!По книжката погледнах и сложих това ,което пише!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                            Благодаря, че ме информираш, jazzman. Щом така казва компа, слагай син
                            По книгите пише, че G11 е неорганичен антифриз с вредни за двигателите с алуминиеви блокове, глави и части на охладителната система инхибитори. Не се препоръчва за автомобили с алуминиеви детайли, особено след 1997 година. Докато G12 и G12+ са по-новите органични антифризи и са лонг-лайф продукти. Приложими са за всички автомобили с течностно охлаждане. Предполагам, че компютърът ти живее с десетина години назад във времето, когато червеният антифриз не се е ползвал от FIAT или просто не е съществувал.
                            Ако е имало син, то не пречи да се източи и да се ползва по качественият червен. Факт е че има хора, които все още карат жълт руски антифриз. Просто не бива да се смесват.
                            И без лоши чувства, нали
                            Не знам дали си прочел по-горния ми пост, но ще го синтезирам отново. В двигателят си можеш да сипеш червен или син или зелен или кафяв или какъвто ти харесва - няма особено голямо значение. Желателно е само да не смесваш отделните антифризи.
                            Колата ми е 2002 година с алуминиев блок и в този ред на мисли, не знам ФИАТ дали са чували тогава за червен антифриз (и честно казано не ме интересува), но пък са си блъскали синия, вреден за алуминия, (както каваш), антифриз без особени задръжки.
                            Това, което наклони везните при мен бяха няколко изследвания, които твърдяха, че червния ( По-качествен, както го наричаш) антифриз е изключително агресивен към гумените уплътнения на охладителната система.
                            Но пък, по мое мнение, това за вредите от даден антифриз, които ти си чел или аз са пълни глупости. Всичко е нечия маркетингова стратегия.
                            Та да завърша мисълта си, всеки може да си сложи антифриз по избор и лично според мен (наблягам, че това е лично мнение ) нищо няма да се случи с охладителната система дори и с жълтия руски антифриз от преди 100 години.

                            Comment


                            • #15
                              Моята пък като дойде й беше прескочена смяната на масло с около 20К, но това не означаваше, че е най-доброто за нея
                              А макар да е стара бабичка, червеният антифриз не и хапва гумените уплътнения.
                              Както и да е, предполагам че колегата пуснал темата, вече е купил някакъв антифриз. Хубав дъъълъг уикенд на всички
                              Last edited by Pepo; d.m.y г., 17:03.
                              156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                              Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                              Comment

                              Working...
                              X